fulltime

 

 20 February 2020

 

 Beveren

 

SEPIA RETAIL NV

Account Responsible SEPIA retail

Description

SEPIA retail voorziet premium brands in de Benelux in o.a. de automobiel-, petroleum-, voedingssector, mediawereld e.d. van een uitgebreid aanbod aan marketingdiensten en –oplossingen om de zichtbaarheid van hun merk en de merkervaring op points-of-sale te versterken. Onze diensten gaan van verdelingen van fysieke marketingmaterialen, over de aankleding van POS tot installaties van visibiliteitsmateriaal bij specifieke marketingcampagnes.

Service en kwaliteit zijn de kernwaarden. SEPIA retail combineert een duidelijke focus op betrouwbaarheid (wegnemen van de zorgen van de klanten) met een dynamische cultuur die innovaties stimuleert. Voor alle producten en diensten zijn zowel de technische expertise voor de kwalitatieve uitvoering van onze opdrachten en een service mindset belangrijk in het ‘ontzorgen’ van zowel de marketingafdelingen van de klanten als hun verkooppunten (POS).

Wij koesteren een customer-intimate aanpak en zetten daarom de behoeften van onze klanten steeds centraal in onze strategie. Zelfkennis, begrip en erkenning zien wij als basisbehoeften om gezonde professionele relaties uit te bouwen met anderen.

SEPIA retail zoekt een Account Responsible voor een tijdelijke opdracht (6 maanden), met optie voor een vaste aanwerving.

Omschrijving:

Je staat in voor de coördinatie, administratie en de projectopvolging van diverse opdrachten voor de jouw toegewezen klanten. Dit houdt o.a. in:

  • Overkoepelend overzicht houden van alle projectaanvragen van jouw klanten (verdelingen, decotour, e.d.)
  • Het projectmanagement opnemen voor grotere projecten (verdelingen, campagnemateriaal, decotour e.d.)
  • Project voorbereiden (berekening materiaal per POS e.d.) voor de vlekkeloze operationele uitvoering door de operationele collega’s
  • Communicatie met de klant: pro-actief informatie verzamelen, statusopvolging, debriefings
  • Projectbudget opvolgen op basis van vaststaande tarieven
  • Cijferanalyses voorbereiden: materiaalverbruik, dode stock, quotamanagement, budgetstatus, e.d.
  • De maandelijkse facturatie voorbereiden
  • Operationele meetings met verschillende departmenten bij de klant in goede banen leiden: van de voorbereiding tot de nazorg van de afgesproken acties.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, zowel op het hoofdkantoor als op de POS, en neemt al zijn vragen en eventuele klachten ter harte en zorgt telkens voor een passende oplossing. Bovendien zie je opportuniteiten bij de klanten om nieuwe producten of diensten te lanceren.

Je rapporteert aan de commercieel afdelingsverantwoordelijke.

Gezien jouw ervaring ben je onmiddellijk inzetbaar.

Profiel:
• Je beschikt minimum over een bachelordiploma
• Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring
• Je hebt een goede kennis van Office
• Je kan je vlot uitdrukken in het Frans en Engels zowel mondeling als schriftelijk
• Ervaring in ERP-systemen en CRM-tools is een pluspunt

Competenties:
•Commerciële vaardigheden:

  •  commercieel denkvermogen
  • communicatief
  • inlevingsvermogen in klantenproblematiek
  • flexibel in omgang met verschillende typen contactpersonen

• Algemene vaardigheden:

  • sterke no-nonsense en hands-on mentaliteit, je weet van aanpakken
  • projectmanagement
  • cijfermatig en analytisch
  • organisatietalent en planmatig
  • zelfstandig werken
  • stressbestendig

Opportuniteit:

SEPIA retail biedt jou de kans om uitdagingen aan te gaan en verder te evolueren. Je start in een tijdelijke opdracht met mogelijkheid tot vaste aanwerving. Naast een marktconform salaris biedt SEPIA een aantal extralegale voordelen zoals een forfaitaire onkostenvergoeding, hospitalisatieverzekering, gsm, laptop en maaltijdcheques.

Apply online