Full-time

 

 28 January 2019

 

 Beveren

 

SEPIA Events

Account Responsible Events

Description

De SEPIA group is in volle groei. Om deze verder te ondersteunen zoeken wij een Account Responsible events.

Na een inloopperiode waarin je de processen van jouw job leert kennen, word je verantwoordelijk voor het klanten- en projectbeheer van a tot z. .Je staat in voor de volledige opvolging van een project vanaf de opmaak en bespreking van offertes, de planning van de activiteiten tot en met de opvolging van de realisatie van het evenement of de stand. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en neemt al zijn vragen en eventuele klachten ter harte en zorgt telkens voor een passende oplossing.

Je rapporteert aan de Commercieel Manager events.

Taken

  • Commercieel:
    • aanspreekpunt voor contacts van de klant
    • opmaak offertes
    • klachtenopvolging
    • facturatie van A tot Z
    • interne prospectie bij klant
    • voorbereiding van en deelname aan strategische meetings bij klanten samen met je afdelingsverantwoordelijke
    • operationele meetings met klanten initiëren en actiepunten opvolgen
    • pro-actieve en oplossingsgerichte relatie uitbouwen met klanten
    • regelmatige rapportages naar de klanten
  • Operationeel:
    • orderverwerking en artikelbeheer (Navision ERP-systeem)
    • pro-actief stockbeheer
    • klantenbeheer / database (CRM-systeem)
    • problemsolving
    • rapportage naar klant
    • up tot date houden en eindverantwoordelijke webshop (SEPIA-eigen systeem)
    • operationele opvolging en uitvoering nieuwe projecten
    • overleg met medewerkers buitendienst, magazijn en transport

Profiel:

  • je beschikt minimum over een bachelordiploma
  • je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • je hebt een goede kennis van Office
  • je kan je vlot uitdrukken in het Frans en Engels zowel mondeling als schriftelijk
  • ervaring in ERP systemen en CRM tools is een pluspunt

Competenties

  • Commerciële vaardigheden:
    • commercieel denkvermogen
    • communicatief
    • inlevingsvermogen in klantenproblematiek
    • flexibel in omgang met verschillende typen contactpersonen
  • Algemene vaardigheden:
    • cijfermatig
    • analytisch
    • organisatietalent en planmatig
    • IT-minded
    • zelfstandig kunnen werken
    • stressbestendig
    • teamgericht

Aanbod

Een boeiende job in een ambitieus en groeiend bedrijf dat het welzijn van alle medewerkers en de goede werksfeer hoog in het vaandel draagt en waarin je ruimte krijgt om jouw talenten volop in te zetten en voortdurend verder te ontwikkelen.

Apply online